رسیدگی کردن اطلاعیه مرجع تقلید اخبار اجتماعی

رسیدگی کردن: اطلاعیه مرجع تقلید اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار پزشکی ذرات معلق و ازن فوت زودهنگام می‌آورد

نتایج یک مطالعه بی‌سابقه بر روی ۶۰ میلیون سالمند نشان می‌دهد بین آلودگی هوای ناشی از ذرات معلق یا ازن و فوت زودهنگام ارتباط مستقیم وجود دارد. 

ذرات معلق و ازن فوت زودهنگام می‌آورد

ذرات معلق و ازن فوت زودهنگام می آورد

عبارات مهم : ایران

نتایج یک مطالعه بی سابقه بر روی ۶۰ میلیون سالمند نشان می دهد بین آلودگی هوای ناشی از ذرات معلق یا ازن و فوت زودهنگام ارتباط مستقیم وجود دارد.

به گزارش مهر ،مریم نادری مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: مطالعه تازه روی ۶۰ میلیون امریکایی یعنی ۹۷ درصد افراد ۶۵ ساله و بالاتر در ایالات متحده، نشان می­دهد که قرارگرفتن در معرض ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و ازن خطر فوت زودرس را زیاد کردن می­دهد، حتی هنگامی که سطح این آلاینده ­ها کم باشد.

ذرات معلق و ازن فوت زودهنگام می‌آورد

توجه به این مطالعه درحالی اهمیت می یابد که در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز همین ۲ آلاینده به عنوان آلاینده های مهم ثبت می شوند.

آنگونه که نادری گفته، محققان دانشکده بهداشت عمومی هاروارد دریافتند که مردان، سیاه­پوستان و جمعیت کم درآمد در معرض خطر بیشتری در برابر ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون نسبت به میانگین ملی هستند و خطر فوت و میر سیاه­پوستان ۳ برابر زیاد از میانگین ملی هست. وی افزود: نتیجه های نشان داد که اگر سطح ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون تنها یک میکروگرم در متر مکعب در سراسر کشور کم کردن یابد، هر ساله می­توان جان حدود ۱۲۰۰۰ نفر را نجات داد. به همین ترتیب اگر سطح ازن تنها یک ppb در سراسر کشور کم کردن یابد ۱۹۰۰ نفر در سال جان سالم به در می­برند.

نتایج یک مطالعه بی‌سابقه بر روی ۶۰ میلیون سالمند نشان می‌دهد بین آلودگی هوای ناشی از ذرات معلق یا ازن و فوت زودهنگام ارتباط مستقیم وجود دارد. 

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: این یک مطالعه با قدرت آماری بی سابقه، به علت حجم گسترده جمعیت مورد مطالعه هست. محققان جهت این پژوهش، پرونده­های پزشکی ۶۰ میلیون امریکایی بالای ۶۵ سال در دوره زمانی ۷ ساله را بررسی کردند. جهت انجام این کار محققان هاروارد نتیجه های مدل پیش­بینی شده است به وسیله دانشجویان دکترا را استفاده کردند. مدل پیش­بینی نیز مبتنی بر ماهواره و شبیه سازی کامپیوتری آلودگی هوا بود. این مطالعه نشان داد که اگر چه فکر می­کنند کیفیت هوا در ایالات متحده به اندازه کافی خوب هست، در واقع باید سطح آلودگی را زیاد کم کردن دهند.

واژه های کلیدی: ایران | محققان | میلیون | آلودگی | مطالعه | آلاینده | کیفیت هوا | آلودگی هوا


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار