رسیدگی کردن اطلاعیه مرجع تقلید اخبار اجتماعی

رسیدگی کردن: اطلاعیه مرجع تقلید اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی برطرف تدریجی حصر در حال انجام است / کواکبیان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اوضاع محصورین، اظهار کرد: خوشبختانه در اوضاع محصورین تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده و برطرف تدریجی حصر با فراهم شدن شرایط مورد

برطرف تدریجی حصر در حال انجام است / کواکبیان

کواکبیان: برطرف تدریجی حصر در حال انجام است

عبارات مهم : ایران

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اوضاع محصورین، اظهار کرد: خوشبختانه در اوضاع محصورین تسهیلاتی در نظر گرفته شده است و برطرف تدریجی حصر با فراهم شدن شرایط مورد نیاز در حال انجام است و خانواده آن ها در حال دیدار از محصورین هستند و به طورکلی این روند فرجام خوبی دارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان صبحگاه امروز در نشست “مطالبه گری و آرزوی بزرگ خواهی دانشجو” در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با بیان اینکه اگر امروز مردم سپرده گذار در نمایشگاه مطبوعات حاضرشده و فریاد می زنند ناشی از کوتاهی مسئولان وقت دولتی در عدم ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری هست، خاطرنشان کرد: نباید در قبال ظلم بی تفاوت بود و دانشجویان باید پرچم دار مطالبه گری بوده و باشند و در برابر تمامی اقدامان ناروا براساس منطق عدالت ورزی بایستند.

برطرف تدریجی حصر در حال انجام است / کواکبیان

دبیر حزب مردم سالاری با بیان اینکه باید مطالبه گری یک از آرزوی بزرگ ها مهم یک دانشجو باشد، عنوان کرد: بعضی سطح امربه معروف و نهی از منکر را به نوع پوشش و حجاب تقلیل می دهند بلکه باید دید وسیع تری داشت و به تاریخ اسلام نگاه کرد که چگونه ابوذر در برابر بیدادی ها ایستاد.

کواکبیان با اشاره به اینکه افرادی که می خواهند صادقانه به مردم خدمت کنند باید با کسانی که بیت المال را مال البیت حساب می کنند متفاوت باشند، اظهار کرد: این خطرناک است که عده ای می خواهند بیت المال را چپاول و غارت کنند و این عنوان چپ و راست هم ندارد بلکه باید با هرکسی در این مسیر برخورد شود.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اوضاع محصورین، اظهار کرد: خوشبختانه در اوضاع محصورین تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده و برطرف تدریجی حصر با فراهم شدن شرایط مورد

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر تفسیرش از شعار “مرگ بر آمریکا” افزود: تفسیر این شعار این است که ما باسیاست های این کشور مسئله داریم ولی فوت بر ملت و مردم آن کشور نمی گوییم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در برابر هر کشوری که بخواهد ظلم روا دارد، ایستادگی می کند، اظهار کرد: یمنی ها به موشک دست پیداکرده و قلب ریاض را نشانه رفتند ولی عربستانی ها انگشت اتهام به سوی کشور عزیزمان ایران دراز می کنند درحالی که مقامات نظامی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آن را تکذیب کرده اند و همگی این ها نشان دهنده آن است که استکبار با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و سیاست هایش که حمایت از مظلومین است مسئله دارد بعد نتیجه می گیریم فوت بر آمریکایی که گفته می شود یعنی فوت بر سیاست های ظالمانی آمریکا.

کواکبیان در خصوص برجام گفت: مقام معظم رهبری گفتند اگر آمریکایی ها برجام را پاره کنند، ما آن را ریز ریز می کنیم، همگی اعتقاد به آن هستیم ولی بعضی از ابتدا به طور اساسی با برجام مسئله دارند و اکنون می گویند دیدید از ابتدا گفتیم برجام مسئله دارد بلکه این ها تفاوت دارد روزی که دولت تدبیر و امید وارد مذاکره شد علیه کشور عزیزمان ایران هفت قطعنامه در شرکت ملل به تصویب رسیده بود و فصل هفتم منشور اخلاقی شرکت ملل جهت کشور عزیزمان ایران لحاظ شده است بود ولی بعد از برجام قطعنامه ها لغو، بیمه، کشتیرانی، فروش نفت، قراردادهای نفتی، خرید هواپیما و همکاری با شرکت های خودروساز نیز به وقوع پیوست گرچه کشوری مثل آمریکا همچنان بعضی تحریم ها را انجام داده و صحبت هایی می کند ولی اتحادیه اروپا با آن ها همراهی نکرده و همگی بر پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام معتقدند.

برطرف تدریجی حصر در حال انجام است / کواکبیان

وی ادامه داد: برجام همچنان می تواند دستاورد مناسبی داشته باشد و اگر اروپایی ها با آمریکایی ها در تضعیف آن همکاری کنند آن موقع ما هم پایبند نیستیم.

این عضو اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر احساس شود که برجام دیگر خاصیت ندارد، بنده نخستین نفری خواهم بود که برجام را رد خواهم کرد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اوضاع محصورین، اظهار کرد: خوشبختانه در اوضاع محصورین تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده و برطرف تدریجی حصر با فراهم شدن شرایط مورد

کواکبیان یادآور شد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر آن ها برجام را پاره کنند کشور عزیزمان ایران نیز تصویر العمل متقابل نشان خواهد داد و آن را ریز ریز خواهد کرد و چنانچه طرف های برجام به این معاهده پایبند نباشند، کشور عزیزمان ایران نیز دوباره به جایگاه اول برمی گردد.

دبیر حزب مردم سالاری در بخش دیگری از این نشست گفت: مسئله جدی جهت استفاده از نیروهای اهل سنت در کشور وجود ندارد ولی بعضی اعمال سلیقه ها باعث شده است تا این امر به طور کامل انجام نشود درصورتی که اقلیت های دینی باید در چهارچوب نظام به حقوقشان دست یابند.

برطرف تدریجی حصر در حال انجام است / کواکبیان

کواکبیان با اشاره به عنوان مسئله سپنتا نیکنام، تصریح کرد: این عنوان باید از مسیر قانونی و با جلسه با حضور تمامی مسئولان ذی ربط حل وفصل شود و به طورکلی نباید تفاوتی در این زمینه قائل باشیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سؤالی در خصوص اوضاع محصورین، اظهار کرد: خوشبختانه در اوضاع محصورین تسهیلاتی در نظر گرفته شده است و برطرف تدریجی حصر با فراهم شدن شرایط مورد نیاز در حال انجام است و خانواده آن ها در حال دیدار از محصورین هستند و به طورکلی این روند فرجام خوبی دارد.

کواکبیان در خصوص تحقق شعارهای روحانی در وقت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: باید مطالبه کنیم این شعارها را تا مدیر جمهور و دولت آن ها را عملی سازند لیکن اگر مطالبه نشود مسئولین سریع شعارهای خود را فراموش می کنند و باید مدیر جمهور به وعده هایش پایبند باشد.

وی با بیان اینکه در جلسه رأی اعتماد وزیر علوم در مجلس، تمامی موافقان اصولگرا و مخالفان اصلاح طلب بودند، عنوان کرد: همان جا اعلام کردم، متوجه نشدم مدیر جمهور اصولگرا شده است یا اصولگراهای مجلس، اصلاح طلب شده است اند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه انتصاب مشاور جوان دردی دوا نمی کند بلکه باید مدیر جوان منصوب شود، اضافه کرد: میانگین سنی شوراهای اسلامی شهر و دِه زیر ۴۰ سال، میانگین سنی مجلس زیر ۵۰ سال و میانگین سنی دولت زیر ۶۰ سال است بعد باید دولت در این بخش از نیروهای جوان استفاده کند تا چابکی را به بدنه خود تزریق کند.

به گزارش ایسنا، در این نشست حجت الاسلام محمد ذاکری (رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان هرمزگان)، منوچهر ضیایی(رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان)، ناصر احمدی(دبیر حزب مردم سالاری در استان هرمزگان) و جمعی از اساتید و دانشجویان حضور داشتند.

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار